onsdag den 9. november 2011

OD - En stor hjælp til Peru.



Hej bloggen!
I dag har vi haft "fri" fra skole, for at kunne arbejde, lønnen vi så får fra det arbejde vi lavede, går så til Børn i Peru. Det har faktisk været en fed dag! Jeg var ovre på min fars arbejde, han arbejder som lagerchef. Mit arbejde gik så ud på, at jeg skulle tælle alt op, og tjekke om det passede med budgetter osv. selvom det nok lyder ret kedeligt, har de faktisk været ret spændende. Her skulle jeg nemlig bruge hovedet til at regne noget budget ud, og her får man virkelig brug for det matematik man har lært i folkeskolen! ;) Jeg fik fri omkring kl. 15,  og så stod den på sengen! Jeg var simpelthen så træt, at jeg ikke kunne holde min øjne åbne..

Ps. det er faktisk 30.000 gymnasieelever der arbejder på OD-dagen, som hver tjener 300 kr. til Peru. Det er fandme et godt stykke arbejde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar