torsdag den 3. november 2011

Herlig fridag! eller noget...

Hey venner!
Som jeg skre igår, så har jeg fri i dag. Dagen startede af lort til, jeg skulle tandlægen kl. 8 om NATTEN! det er fandme nat, når man ellers kunne sove længe. :( pytskidt, når jeg så kommer der op, så fortæller de fandme også at jeg skal bores! WTF.. så nu sidder jeg stadig med bedøvelse, så kan ikke spise eller drikke noget, uden at det ryger ud af munden igen. klamt. :(
Ellers har det her og skal være en lektie dag idag, da jeg har 5 afleveringer inden søndag! Nu er jeg lige blevet færdig med engelsk stilen, som skal være en fortsættelse af en tidligere historie som vi har læst. det var ikke så slemt.
Nu vil snart rydde lidtop, og så smutte ned til gym for at mødes med mine tøser, hvor vi lige skal en tur rundt i byen, inden vi skal vælte byen imorgen nat! <3.

See ya, møsser Louise K.


Den grimme engelsk bog, som jeg har brugt tid på indtil nu...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar