onsdag den 2. november 2011

A really relax day.

Hey læsere!
I dag har ind til videre stået på skoledag med 3 blokke, hvor sidste blok var med latin! Pyhaaa, den var led' slemmer, synes jeg. ;) men fik anstrengelserne dæmpet med lidt tetris, fyyy.. Snakken med tøserne kom også en del ind på den lækre bytur vi har i vente på fredag til J-dag, mums filibaba! Jeg glæder mig en del til en rigtig tøseaften med mine piger. <3 resten af dagen idag, skal bare gå med at slappe af. har nemlig bestemt mig for en lektiefri dag.
Jeg har det skønt for tiden, nogle fantastiske veninder og vennner plus en skøn klasse.
Imorgen kan jeg så se frem til en dag med 3 blogge aflyst, dvs. at jeg har fri hele dagen! LÆKS! plus 1. blog fredag aflyst. ;) de næste weekender står den også på en masse byture.. så er det vidst også liiiige næste weekend, hvor den søde københavner dreng, kommer over en tur. :)
 men see ya people! møøøøsser Louise K.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar